Detský letný tábor

Detský letný tábor Piráti z Karibiku, ktorý sa uskutočnil od 18.-23.8. v priestoroch Šajtiská blízko Starej Huty je úspešne za nami. 70 detí a 20 animátorov mohlo zažiť týždeň plný hier, zábavy a dobrodružstiev. Každý deň bol niečím výnimočný. Avšak deti najviac zaujali návštevy. V nasledujúcich riadkoch Vám prinášam stručne opísané dni.

Plagát + informácie

Miesto:Šajtiská (pri Starej Hute)
Dátum:18. - 23. 8. 2014
Detský letný tábor - Piráti z Karibiku

Prvý deň tábora

Spoločné stretnutie pred Farským úradom v Žarnovici. Zhromažďovanie detí a veľké očakávanie, čo bude. O 10. hod sme prišli do tábora, kde nás doviezol autobus. Ubytovanie, nácvik zvolávačky a potom hopsa do bazéna. Poobede zas zoznamovačky a hry po areáli, kde sme boli ubytovaný.

Zobraziť video z 1. dňa

Druhý deň tábora

Výlet do neďalekej Bukoviny a hry na rozsiahlej lúke. Deti hľadali posádku a plnili pritom disciplíny na to, aby sa mohli stať pirátmi. Poobede sme hrali veľmi populárnu hru Pašeráci. Pomocní animátori zas stavali stany, keďže sa stanovalo do rána. Večer bola opekačka, a potom už spomínaná stanovačka.

Zobraziť video z 2. dňa

Tretí deň tábora

Ráno sme sa vybrali autobusom do Hronského Beňadika, kde sme sa pozreli staručičký kostol a kláštor. Na nádvorí kláštora sme sa najedli a išli potom do obchodu, ktorý bol v rámci detí veľmi populárny. Kvôli dažďu sme nešli na menšiu túru z Hronského Beňadika. Autobus nás následne odviezol spať do Starej Huty. Odkiaľ sme sa vybrali k vodopádu, ktorý sa nachádza pár metrov od nášho tábora. Podvečer sme mali svätú omšu odslúženú pánom farárom z Veľkej Lehoty.

Zobraziť video z 3. dňa

Štvrtý deň tábora

Doobeda nás navštívili plochodrážnici na čele s Martinom Vaculíkom. Deti mali možnosť sa opýtať veci, ktoré ich zaujímali. Následne Ján Daniel predviedol jazdu na motorke. Poobede nám prišiel náš pán farár Peter Hudec odslúžiť svätú omšu. Večer zas pre deti bola pripravená diskotéka. Farebné svetlá a moderná hudba roztancovala všetky deti. Ku koncu diskotéky nás prišiel navštíviť Majk Spirit, no po čase sa ukázalo, že to nebol pravý Majk Spirit, ale animátor za neho prezlečený.

Zobraziť video zo 4. dňa

Piaty deň tábora

Vybrali sme sa na menšiu turistiku na Drozdovo, kde deti mali možnosť sa povoziť na koni. Hlavne dievčatá sa potešili. No pre chlapcov sme tiež nachystali prekvapenie a to poobede, kedy sa odrazu v našom areáli rozozvučali hasičské húkačky. Nehorelo nikde, ale hasiči prišli ukázať deti aká je práca hasiča, čo musí hasič vedieť. Na záver stretnutia, deti si mohli vyskúšať hasenie. Netrvalo dlho a už pár detí bolo pod dopadajúcou vodou. To nezostalo bez následkov a ďalej sa pokračovalo v bazéne, kde deti poskákali oblečené. Po chvíli tam skončili, aj animátori, ale tí už nie dobrovoľne. :) v noci bola pripravená nočná hra, ale pred ňou bolo ešte nočné divadlo.

Zobraziť video z 5. dňa

Šiesty deň tábora

V tento deň sme sa už balili a upratovali. Nasledovalo vyhodnotenie tábora, poďakovania a po obede sme nastúpili do autobusu a vybrali sa na cestu do Žarnovice. Chcel by som poďakovať všetkým animátorom, sponzorom a ľudom, ktorí nám pomohli prežiť tábor plný hier zábavy a nových kamarátstiev.